§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Instytutu Zdrowia Sofra i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub/i zapłatę zaliczki lub/i całej należności za pobyt w Instytucie Zdrowia Sofra. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji , w systemie SmartHotel, a także na stronie www.sofra.com.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokoje są wynajmowane na doby hotelowe.

2. Doba hotelowa trwa od godziny 13:00 do godziny 10:00 dnia następnego.

3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w Recepcji jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.

4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku wątpliwości Obiektu co do spełnienia przesłanki z §3 ust.2 i 3, opiekunowie zobowiązani są do okazania dokumentu poświadczającego wiek dziecka.

2. Dzieci 0-4 lat (nieukończone 4 lata na dzień wymeldowania) bez świadczeń bezpłatnie: śpiące na łóżku z rodzicami, bez pościeli oraz ręcznika. Maksymalnie dwójka dzieci do 4 roku życia pobyt bezpłatny ponad nominalny stan zakwaterowania (wiek liczony na podstawie daty z dnia wymeldowania)

3. Dzieci 4-12 lat (nieukończone 12 lat na dzień wymeldowania) kalkulacja cennika dzieci 4-12 lat.

4. Dzieci, które ukończyły 12 lat na dzień wymeldowania obowiązuje kalkulacja cennika osoby dorosłej.

5. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

6. Osoby niezameldowane w Instytucie Zdrowia Sofra mogą gościnnie przebywać w Pokoju od godziny 08:00 do godziny 22:00.

7. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.

8. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie opłacona przedpłata w wysokości 40% wartości w terminie podanym na skierowaniu. Brak przedpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.

9. Gość bez wpłaconej przedpłaty musi zapłacić za cały pobyt zadeklarowany w rezerwacji.

10. Gość Instytutu Zdrowia Sofra jest zobowiązany do dokonania opłaty za cały pobyt zadeklarowany w rezerwacji w ciągu pierwszych 3 dni od dnia przyjazdu.

11. W przypadku rezygnacji Gościa: - poniżej 7 dni przed przyjazdem – 100% przedpłaty - od 7 do 14 dni przed przyjazdem – 80% przedpłaty - od 13 do 21 dni przed przyjazdem – 50% przedpłaty - od 20 do 30 dni przed przyjazdem – 25% przedpłaty

12. Obiekt nie dokonuje zwrotu wniesionej opłaty w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa w trakcie jego pobytu, chyba że skrócenie pobytu następuje z winy obiektu.

§4 USŁUGI

1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.

3. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom: -warunki wypoczynku Gościa zgodnie z przedstawioną ofertą -bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę -wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń w pokoju hotelowym w obecności Gościa, a w przypadku jego nieobecności tylko wówczas gdy wyrazi na to zgodę -w miarę posiadanych możliwości udostępnić inny Pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w Pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

4. Na życzenie gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi: - przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Obiekcie.5. Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany czasu, formy oraz miejsca posiłku zawartego w pakiecie.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie całego Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Gość Instytutu Zdrowia Sofra ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej lub przypisania świadczeń do pobytu Gościa za wyrządzone szkody w trakcie trwania pobytu lub po jego wyjeździe. Do rozliczenia szkody zostanie wystawiona faktura VAT, będąca podstawą do uregulowania zobowiązań.

3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu

4. Każdorazowo Gość opuszczający Pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz i pozostawić go w recepcji.

5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Pokojach grzałek, żelazek elektrycznych, kuchenek, świeczek, kadzidełek i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia Obiektu.

6. Goście nieprzestrzegający przepisów przeciwpożarowych podlegają sankcjom kodeksu karnego i kodeksu wykroczeń.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

1.Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystającego z jego usług osoby w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.

2.Gość powinien zawiadomić recepcję Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3.Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu recepcji.

4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Ośrodek przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.

§8 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składanie reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.

3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§9 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Obiekt akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać w Instytucie Zdrowia Sofra (we wcześniej wyznaczonych pokojach) za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie obiektu.

2. W Pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

3. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu na terenie Instytutu Zdrowia Sofra. Nieprzestrzeganie zakazu jest równoznaczne z wyrażeniem przez gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji w wysokości 1000 złotych.

4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.

6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

7. Opata za zgubienie karty do pokoju hotelowego wynosi 50 zł.

8. Obiekt nie przewiduje zwrotu pieniędzy za niewykorzystane posiłki (śniadania, obiady, kolacje, obiadokolacje). Obiekt może wymienić posiłki na prowiant pod warunkiem zgłoszenia dzień wcześniej do godziny 10:00. Po upływie tego terminu zmian nie realizujemy.

9. Wyposażenie stałe: w przypadku uszkodzeń Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową zgodną z cennikiem zakupu lub naprawy.

10. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 06:00.11. Instytut Zdrowia Sofra zastrzega sobie prawo do zmiany godzin funkcjonowania punktów usługowych Obiektu.